Content voor evenementen

Vind jij het ook zo irritant, die opdringerige oproepjes over de kaartverkoop van een evenement? Dát je een kaartje moet kopen in plaats van wáárom. En doe je dat eigenlijk zelf ook voor jouw evenementen? Dat is zo zonde, want je loopt daar veel aanmeldingen door mis. Bovendien kun je een veel groter publiek bereiken als je weet hoe je relevante en boeiende content inzet rondom je evenement.

De aandacht vasthouden met boeiende content

Wij geloven dat je je mensen enthousiast maakt over je evenement en aantrekt als je weet wat je doelgroep wilt en daarop inspeelt. Sterker nog: vaak zijn evenementen de plek waar je eenvoudig content kunt oogsten: voor, tijdens en na je evenement. Het is echt laaghangend fruit waar je lang van kan profiteren.

Foto: Clickshots

Vaak is het een kwestie van content hergebruiken en op een slimme manier vertalen voor verschillende middelen en kanalen. Met behulp van een goede contentplanning ben je goed voorbereid. Wij helpen bedrijven daar graag bij.

Meer reviews vind je op MeetingReview.

Mogelijkheden

Wij kunnen jou helpen door middel van workshops, zodat je er direct zelf mee aan de slag kan. Als je geen tijd hebt voor de promotie van je evenement en je extra handjes nodig hebt, kun je ons ook inschakelen. We helpen je graag uit de brand! Neem vrijblijvend contact met op voor een telefonische intake.

De oprichter van EventGoodies, Samira Salman, is een ervaren contentmarketeer. Sinds 2013 richt ze zich specifiek op content creatie rondom evenementen. Zij kijkt wat er nodig is om jou verder te helpen en doet dit (deels) zelf of verwijst je door naar de juiste experts in haar netwerk.

Vraag een intakegesprek aan

Meer weten over de mogelijkheden? Vraag een vrijblijvend een telefonisch intakegesprek aan.