Adrenalator

Adrenalator: een adrenalinestoot op je evenement

19 oktober 2017

Met de spectaculaire attractie Adrenalator daag je je gasten uit hun grenzen te verleggen. Verras jong en oud met een fysieke uitdaging. De onvermijdelijke stoot adrenaline krijgen ze er gratis bij!

Op naar de top

De Adrenalator is een gloednieuwe attractie van het Belgische bedrijf The Fungroup. De uitdaging is om de top van een helling te bereiken, voordat de tegenstander deze bereikt. De klim gaat over tegen-de-richting-in-draaiende loopbanden. Deze zijn in snelheid regelbaar, waardoor de mate van fysieke inspanning aan te passen is voor alle leeftijden. Je kunt er dus voor zorgen dat iedereen de uitdaging haalt. Is de top bereikt? Dan glijdt men naar beneden via een zachte glijbaan en kan de beklimming opnieuw gedaan worden. De Adrenalator kan 240 deelnemers per uur aan.

Voor een impressie kun je alvast dit filmpje bekijken:

Wie durft?

Organiseer je een evenement waarbij een gezonde portie uitdaging een mooie toevoeging is? Een personeelsdag misschien? Een evenement met een sportieve en actieve ondertoon. Of wat dacht je van promotionele actie? Wil je opdrachtgever verzekerd zijn van de nodige aanloop? Dan is een attractie als deze een aanrader! Nieuwsgierig? De Adrenalator is op 15 en 16 november te zien op Festivak in de Jaarbeurs Utrecht, waar de attractie volledig staat opgebouwd.

Voor boekingen en meer informatie kijk je op fungroup.be.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

Vloer stand

Modulaire vloer verstopt kabels en snoeren

Vind jij het ook zo lelijk als je er kabels op de vloer in je stand liggen? Met deze handige vloer werk je het netjes weg. De vloer is ook nog leverbaar met een fotoprint.

Lees verder
Aurafoto

Aurafoto’s als spiritueel entertainment

Groepsfoto’s, profielfoto’s, polaroid foto’s, green screen foto’s, en nu zijn er zelfs aurafoto’s mogelijk op evenementen en beurzen. Een introductie van spirituele entertainment.

Lees verder
VR marketingactie

Vlog: VR effectief inzetten als marketingactie

Dat je virtual reality (VR) niet als tool moet gebruiken, maar als middel binnen je concept, is op zich niets nieuws. Een mooi voorbeeld hiervan is de Surf Experience die ik op Concert At SEA mocht uitproberen.

Lees verder

Een reactie plaatsen