Jelly kunst

Het bestaat! Eetbare jelly kunst

6 april 2017

Design is een veelgehoord topic in de mode- en interieurbranche. Toch wordt steeds vaker ook eten en drinken op deze manier gepresenteerd. Wat dacht je van eetbare jelly kunst?

Jelly als gat in de markt

Het bestaat! Een (catering)bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in jelly. De gelei-achtige substantie blijkt een prima middel voor desserts én andere bijzondere creaties. Twee vrienden uit Londen maken momenteel naam en faam met hun eigenzinnige kunst van de suikerzoete jelly. Namen als Coca-Cola, Harrods en MOMA (Museum Of Modern Art) zijn al fan!

Kleurrijke eyecatchers

De jelly creaties van Bompas & Parr worden ingezet tijdens productlanceringen, winkelopeningen, bruiloften, exposities en evenementen. De kleurrijke formaties zijn een lust voor het oog en trek krijg je er ook van. De eetbare jelly kent verschillende innovatieve varianten, zoals glow-in-the-dark en de toevoeging van alcohol. Voor op het buffet en als display of eyecatcher op je evenement.

Bompas & Parr hebben klanten over de hele wereld. Kijk voor meer informatie op de bombasandparr.com.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

Evenementen eenvoudiger volgen met nieuwe Twitter-functie

Twitter komt met Project Lightning: een nieuw platform waarmee je eenvoudiger evenementen en trending topics kunt volgen. 

Lees verder
Interview Samira Salman over contentmarketing

Interview: De kracht van de combinatie van content en evenementen

Van EventGoodies kan ik nog niet leven, dus freelance ik ernaast. Mijn freelance werk heeft veel raakvlakken met wat ik hier doe, namelijk: content creatie!

Lees verder
EventSummit

Vlog: Goodies spotten op EventSummit

EventSummit, voorheen BrancheContact, beloofde dit jaar groter te worden en zich meer te richten op eventbeleving. Het was dus weer tijd om goodies te spotten!

Lees verder

Een reactie plaatsen