Cover Tray

Cover-Tray: een draagtray voor drankjes met handige deksel

11 januari 2018

Op het eerste gezicht denk je misschien: handig! Een draagtray voor drankjes, die je kunt bedrukken. Maar deze Cover-Tray heeft meer voordelen.

Communiceer jouw boodschap

Voor ik verder ga over die voordelen, eerst nog even over de bedrukking. Want alleen dat al is best tof. Als je een groot evenement organiseert, dan is het handig om een draagtray te laten maken in je eigen huisstijl. Dat ziet er niet alleen goed uit en draagt bij aan je naamsbekendheid, maar je kunt ook een boodschap overbrengen. Met name handig omdat er een soort deksel op zit waar je veel informatie op kwijt kan. Dat brengt ons gelijk naar het handige voordeel aan deze trays.

Draagtray mét deksel

Draagtrays ken je vast wel, maar heb je er al eens een gezien met een deksel? Dit heeft niet alleen voordelen voor de bedrukking (vermeld bijvoorbeeld een leuke call-to-action), maar ook voor de bezoeker is dit handig.

Ze kunnen niet 6, maar zelfs 12 drankjes meenemen. Het is namelijk stapelbaar geworden dankzij de deksel. Handig! Bovendien mors je zo een stuk minder.

Er is nog een ander voordeel, met name interessant voor festivals. De deksel maakt het onmogelijk dat iemand met slechte bedoeling iets in je drankje gooit. Dit is ook precies de reden dat dit idee ontstaan is. Een mooi initiatief. Niet zo relevant voor zakelijke evenementen (mag ik hopen), maar wel dat je zoveel ruimte hebt om er een mooie marketingboodschap op te laten drukken.

Kijk voor meer informatie over dit nieuwe concept op cover-tray.com.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

Pop up banners

Er is meer in het leven dan pop-up banners. 5 Alternatieven

Pop-up banners zie ik als een soort onkruid in de evenementenwereld. Zeker op stands zijn ze niet ideaal. Hoe roeien we ze uit? Ik deel 5 alternatieven.

Lees verder
Trends MICE

Wat zijn de trends in de MICE-branche?

Komend jaar staat in het teken van creativiteit, originaliteit, betere programma’s en meer interactie. Dat zijn de trends in de MICE-branche volgens een aantal spelers uit de markt.

Lees verder
Bezoekers activeren: 3 factoren

Interview: dit zijn de 3 factoren om bezoekers te activeren

Organiseer je een congres en wil je bezoekers activeren? Ruben Klerkx deelt 3 belangrijke factoren die nodig zijn om mensen in beweging te krijgen.

Lees verder

Een reactie plaatsen