Een vliegende bal als beeldscherm met behulp van een drone

5 mei 2017

Een Japans bedrijft heeft een drone met een bal als display ontwikkelt. Dankzij de ronddraaiende LED-lichten kun je heel opvallend reclame maken op je evenement.

Een vliegend beeldscherm, klinkt dat niet ideaal? De drone volgt gewoon het publiek als ze zich verplaatsen over de eventlocatie.

De drone is ontwikkelt door het Japanse telecombedrijf NTT Docomo. Door 8 LED-strips rond te laten draaien, ontstaat er een gebolde lichtvorm.


Hoe kun je dit inzetten?

Met deze vliegende bol kun je je merk goed onder de aandacht te brengen bij het publiek. Je kunt het ook inzetten om te informeren. Bijvoorbeeld om aan te geven dat er een programma start of om de weg te wijzen. Ik zie ook al een mooie lichtshow voor me. Zeker als je meerdere drones inzet!

De drone werd onlangs getoond in Tokio en is nu klaar voor productie. Laat het me weten als je deze gave drone spot in Nederland!

Via dutchcowboys
Foto: NTT Docomo

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

Koffiebekers

Koffiebekers met een positieve boodschap

Deze gekleurde koffiebekers zorgen voor een glimlach én een goed gevoel. Bovendien gaat de helft van de opbrengst naar een goed doel.

Lees verder

Festivak komt eraan en dit zijn de highlights

Op 25 en 26 november kun je inspiratie opdoen bij Festivak in de Jaarbeurs Utrecht. Het thema dit jaar is Technologie & Beleving. Alvast twee highlights van wat je kunt verwachten.

Lees verder

Geen tolk meer nodig met deze innovaties

Soms heb je evenementen waar je niet iedereen voor kan uitnodigen, omdat er bijvoorbeeld een taalbarrière is. Dankzij slimme innovaties hoort dat straks tot het verleden. 

Lees verder

Een reactie plaatsen