Met Photoflyer combineer je een actie met een Polaroid-foto

Met Photoflyer combineer je een Polaroid-foto met een flyer. Handig om een actie of boodschap onder de aandacht te brengen.

Het duurde eerlijk gezegd even voor ik de meerwaarde begreep van Photoflyer. Ik dacht: op andere foto’s kun je ook een tekst kwijt of de foto in een bedrukt hoesje steken. En met een Polaroid-foto heb je geen foto’s digitaal. Na het zelf eens in de praktijk te hebben gezien, zie ik dat Photoflyer toch wat voordelen biedt.

Promoties op een foto

Veel bezoekers maken graag een foto in een fotohokje, maar zijn niet per se geïnteresseerd in jouw verhaal of actie. Als je fotomarketing inzet kun je op de voorkant van de foto vaak alleen een korte tekst kwijt. Je zou je actie kunnen vermelden op een flyer en dit uitdelen, maar dat werkt ook niet altijd even goed. Dan krijg je als event- of beursbezoeker ineens flyer in je handen gedrukt. “Wat moet ik ermee?” denk ik meestal en ik ben vast niet de enige. Maar door de foto met de flyer te combineren, kun je toch je boodschap overbrengen.

Bezoekers maken een foto en de Polaroid wordt in een flyer geplakt. Op de achterkant kun je je actie vermelden. Dit lezen ze misschien niet direct. Dat is best logisch met alle hectiek van een beurs of een evenement. Maar eenmaal thuis kijken ze er wellicht wel naar.

Scheurcoupons

Wat me ook aansprak zijn de flyers met scheurcoupons. Dit valt direct op en hiermee kun je mensen activeren om iets te doen op het moment zelf. Geef bijvoorbeeld korting, een gratis drankje of cadeautje weg. Dit kun je doen ruil voor een e-mailadres of om mensen naar je stand te krijgen.

Photoflyer met scheurcoupon

Je kunt overigens zelf aan de slag met het maken van foto’s en flyers. Het werkt heel eenvoudig. Maar als je het liever uitbesteed, kun je ook een promotiedame of -team inhuren. En wat ook leuk is: de camera mag je houden!

Wil je overigens toch graag digitale foto’s, dan kan dat ook. Kijk voor meer informatie op photoflyer.nl.

Plaats een reactie