Voor eventplanners die durven te vernieuwen
Voor eventplanners die durven te vernieuwen

over eventgoodies

Via EventGoodies krijg je het ontwerp dat jouw zakelijke evenement onvergetelijk maakt. Wij helpen je in de voorbereiding met het concept en verbinden je indien nodig met experts voor de uitvoering.

De diensten van EventGoodies zijn niet voor iedereen. Het is voor eventplanners die durven te vernieuwen en impact willen maken met diepgang.

IMPACT MAKEN

We bloggen al een paar jaar over diverse onderwerpen. Gaandeweg kwamen we erachter wat wij écht belangrijk vinden. Natuurlijk, een sterk evenement dat gastvrij is. Maar ook duurzaamheid vinden we belangrijk. Dat krijgt dus extra aandacht op onze website.

Digitale menuborden

Slimme combinatie van prijslijsten en narrowcasting

28 maart 2019

Geen gedoe meer met een bord op je stand dat je eigenlijk had willen aanpassen. Met narrowcasting pas je de digitale borden ter plekke aan.

Als je op een beurs staat wil je opvallen en mensen naar je stand trekken. Dan sta je daar, volledig voorbereid met opvallende marketingboodschappen en borden. En dan blijkt er iets te wijzigen waardoor je bord niet meer klopt. Dat zorgt voor veel ruis en misschien wel frustratie bij de beursbezoeker. Op de Horecabeurs in Goes demonstreerde Lyfter iets slims: een combinatie van een prijslijst en narrowcasting.

Live producten en prijzen aanpassen

Met narrowcasting plaats je op een specifieke plaats en moment gerichte informatie op een beeldscherm. Je ziet weleens digitale borden bij de supermarkt of in de bibliotheek. Ook dat is een vorm van narrowcasting.

Een specifieke toepassing die voor evenementen interessant is is bijvoorbeeld een digitale prijslijst. Hiermee kun je mensen prikkelen om iets bij je af te nemen. En als er iets uitverkocht is of een product niet zo aansluit, dan pas je de lijst gewoon direct aan.

Reacties testen

Je kunt ook eenvoudig testen. Ideaal als je meerdere dagen op een beurs staat. Zet dan een bepaald product of dienst in de spotlights op het scherm en kijk hoe mensen reageren. Later op de dag test je een ander product. Het product waar je de meeste reacties op krijgt highlight je dan ook op de tweede en derde beursdag. Lekker effectief!

Meer weten hierover of ben je op zoek naar een andere manier om jezelf te presenteren op de beurs? Laat het ons weten!

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met wundabar.live. Meer informatie vind je in onze disclaimer.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

Mobiele boulder box

Boulderen in een box

Boulderen is helemaal in. Je klimt zonder touw korte stukjes op een wand. Met deze nieuwe BoulderBox klimt jouw bezoeker in een hokje. Je kunt hier allerlei leuke spelelementen aan toevoegen om het nog leuker te maken.

Lees verder
Robot als host

Pepper de robot als host van je evenement

Een robot heeft een enorme aantrekkingskracht op je evenement. Wist je dat je hem ook een belangrijke rol kan laten spelen? Bijvoorbeeld als host!

Lees verder
lichtgevende planten

In de toekomst gebruiken we planten als sfeerverlichting

Dat is bijzonder: planten die lichtgeven. Een mooie manier om ruimtes op je evenement aan te kleden. Sfeervol én groen!

Lees verder

Plaats een reactie