Slimme combinatie van prijslijsten en narrowcasting

Geen gedoe meer met een bord op je stand dat je eigenlijk had willen aanpassen. Met narrowcasting pas je de digitale borden ter plekke aan.

Als je op een beurs staat wil je opvallen en mensen naar je stand trekken. Dan sta je daar, volledig voorbereid met opvallende marketingboodschappen en borden. En dan blijkt er iets te wijzigen waardoor je bord niet meer klopt. Dat zorgt voor veel ruis en misschien wel frustratie bij de beursbezoeker. Op de Horecabeurs in Goes demonstreerde Lyfter iets slims: een combinatie van een prijslijst en narrowcasting.

Live producten en prijzen aanpassen

Met narrowcasting plaats je op een specifieke plaats en moment gerichte informatie op een beeldscherm. Je ziet weleens digitale borden bij de supermarkt of in de bibliotheek. Ook dat is een vorm van narrowcasting.

Een specifieke toepassing die voor evenementen interessant is is bijvoorbeeld een digitale prijslijst. Hiermee kun je mensen prikkelen om iets bij je af te nemen. En als er iets uitverkocht is of een product niet zo aansluit, dan pas je de lijst gewoon direct aan.

Reacties testen

Je kunt ook eenvoudig testen. Ideaal als je meerdere dagen op een beurs staat. Zet dan een bepaald product of dienst in de spotlights op het scherm en kijk hoe mensen reageren. Later op de dag test je een ander product. Het product waar je de meeste reacties op krijgt highlight je dan ook op de tweede en derde beursdag. Lekker effectief!

Meer weten hierover of ben je op zoek naar een andere manier om jezelf te presenteren op de beurs? Laat het ons weten!

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met wundabar.live. Meer informatie vind je in onze disclaimer.

Plaats een reactie