Magische evenementen organiseer je in een spiegeltent

7 februari 2017

Spiegeltenten hebben niet alleen iets nostalgisch, maar ook iets magisch. Als je een sfeervolle plek zoekt voor een feest, show of diner, dan maakt een spiegeltent het helemaal af. 

Warm, sfeervol en knus

De laatste keer dat ik in een spiegeltent zat, was in een aantal jaar geleden in Palazzo Amsterdam. Buiten kwam ik al in de stemming door de mooie verlichting buiten en felgekleurde entree. Eenmaal binnen lijk je terug in de tijd te zijn gegaan. Je kaartje geef je af bij het loket en je loopt vervolgens door de rood fluwelen gordijnen de zaal in. Wauw! Warm, sfeervol en knus.

Dit soort spiegeltenten kun je ook huren voor jouw evenement. Of je nou een dansavond hebt, een voorstelling, show of presentatie wilt geven of een bijzonder diner wilt organiseren, het kan allemaal.

Verschillende maten

Een van de bedrijven bij wie je een spiegeltent kan huren is van Rosmalen. Zij hebben spiegeltenten in 8 verschillende maten en stijlen (Jugendstil, Art Deco en Baroque). De kleinste tent is geschikt voor 255 gasten en de grootste voor maar liefst 1100 gasten.

Kijk voor meer informatie op vanrosmalen.com.

Maak het compleet met een theatraal ontvangst

Als je het helemaal af wilt maken, dan nodig je de Grand Dame uit van de Rode Loopers. Daarbij krijg je ook een rode loper van maar liefst 40 meter, die je al vanaf de parkeerplaats kan inzetten.

Je leest er meer over in mijn blog ‘Een theatraal ontvangst met de Rode Lopers‘.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

Printerpistool: in een handomdraai teksten en logo’s plaatsen

Even snel een tekstje of logo ergens op plaatsen? Dat kan met deze printerpistool. Handig als je op locatie bent! En nog mooier dan een A4-printje ook.

Lees verder

Laat het publiek bepalen hoelang een spreker op het podium staat

Wat doe je als een spreker totaal niet aansluit bij het publiek of juist wel en ze graag meer willen horen? Laat het publiek zelf bepalen hoeveel spreektijd iemand krijgt!

Lees verder
VR marketingactie

Vlog: VR effectief inzetten als marketingactie

Dat je virtual reality (VR) niet als tool moet gebruiken, maar als middel binnen je concept, is op zich niets nieuws. Een mooi voorbeeld hiervan is de Surf Experience die ik op Concert At SEA mocht uitproberen.

Lees verder

Een reactie plaatsen