Touchscreen marketing als beursstopper

Touchscreen marketing als beursstopper

20 november 2018

Hoe zorg je dat mensen je beurs niet voorbijlopen? Een van de manieren is door touchscreen marketing in te zetten. Een mooi voorbeeld hiervan is de aanpak van Mora op Horecava vorig jaar.

Digitaal slotmachine

Mora introduceerde een nieuw product. Op de stand stond een digitale slotmachine op een touchscreen. Bezoekers konden door te spelen prijzen winnen. Zo’n spel trekt niet alleen bezoekers aan, mensen blijven ook langer hangen op de stand. Een andere belangrijke bijkomstigheid is dat je data verzamelt van de bezoekers. Om mee te doen moesten ze een e-mailadres invullen. Naderhand kun je dat gebruiken voor een follow up.

Beursstopper

Het bedrijf hierachter, Touchscreen Marketing, helpt met het bedenken van de actie en de uitvoering. Wil jij ook een mini-game op een beurs inzetten? Kijk voor meer informatie op touchscreen-marketing.com.

Inspireer anderen en deel dit idee

Gerelateerde artikelen

Samira is oprichtster van EventGoodies en contentmarketeer. Ze struint het internet en evenementen af om eventplanners te inspireren met de mooiste innovaties en leukste goodies. Evenementen vernieuwen, mensen met elkaar verbinden en echt een geweldige en onvergetelijke dag bezorgen, dat is waar ze voor gaat.

Een reactie plaatsen