Touchscreen marketing als beursstopper

Touchscreen marketing als beursstopper

20 november 2018

Hoe zorg je dat mensen je beurs niet voorbijlopen? Een van de manieren is door touchscreen marketing in te zetten. Een mooi voorbeeld hiervan is de aanpak van Mora op Horecava vorig jaar.

Digitaal slotmachine

Mora introduceerde een nieuw product. Op de stand stond een digitale slotmachine op een touchscreen. Bezoekers konden door te spelen prijzen winnen. Zo’n spel trekt niet alleen bezoekers aan, mensen blijven ook langer hangen op de stand. Een andere belangrijke bijkomstigheid is dat je data verzamelt van de bezoekers. Om mee te doen moesten ze een e-mailadres invullen. Naderhand kun je dat gebruiken voor een follow up.

Touchscreen marketing als beursstopper

Het bedrijf hierachter, Touchscreen Marketing, helpt met het bedenken van de actie en de uitvoering. Wil jij ook een mini-game op een beurs inzetten? Kijk voor meer informatie op touchscreen-marketing.com.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

Low budget evenement
Organisatie

Hoe je met een klein budget een mooi evenement organiseert

Veel goodies waar we over schrijven zijn niet haalbaar als je een klein budget hebt. Toch kun je ook dan je evenement leuker en mooier maken. Ik zet een aantal ideeën voor je op een rij.

Lees verder
Locaties

Op bezoek bij NBC Experience 2017

Net als vorig jaar mocht ik ook dit jaar weer op bezoek bij het relatie- en klantevenement van het NBC Congrescentrum; NBC Experience. 

Lees verder
Gadgets & Producten

De Nachttent creërt duisternis op lichte dagen

Vaak wil je licht creëren op donkere plekken, maar soms juist precies andersom. Daarvoor heb je de opblaasbare Nachttent. Die zorgt dat het altijd donker is, 24 uur per dag. 

Lees verder

Een reactie plaatsen