Touchscreen marketing als beursstopper

Touchscreen marketing als beursstopper

20 november 2018

Hoe zorg je dat mensen je beurs niet voorbijlopen? Een van de manieren is door touchscreen marketing in te zetten. Een mooi voorbeeld hiervan is de aanpak van Mora op Horecava vorig jaar.

Digitaal slotmachine

Mora introduceerde een nieuw product. Op de stand stond een digitale slotmachine op een touchscreen. Bezoekers konden door te spelen prijzen winnen. Zo’n spel trekt niet alleen bezoekers aan, mensen blijven ook langer hangen op de stand. Een andere belangrijke bijkomstigheid is dat je data verzamelt van de bezoekers. Om mee te doen moesten ze een e-mailadres invullen. Naderhand kun je dat gebruiken voor een follow up.

Touchscreen marketing als beursstopper

Het bedrijf hierachter, Touchscreen Marketing, helpt met het bedenken van de actie en de uitvoering. Wil jij ook een mini-game op een beurs inzetten? Kijk voor meer informatie op touchscreen-marketing.com.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

lamzac

Een zitzak in je broekzak

Dit is dus echt geweldig! Geen gedoe of gesleep meer met meubilair op je evenement, maar gewoon een opvouwbare zitzak die je vult met lucht en kan gebruiken als zitzak voor je gasten. Ik zie het al voor me als een chill out area op een indoor evenement of een festival!

Lees verder

Interview: ludieke marketing voorafgaande aan je evenement

Een interview met Frank Paats met 3 leuke voorbeelden hoe je guerrilla marketing voorafgaande aan je evenement kunt inzetten.

Lees verder
Interview Samira Salman over contentmarketing

Interview: De kracht van de combinatie van content en evenementen

Van EventGoodies kan ik nog niet leven, dus freelance ik ernaast. Mijn freelance werk heeft veel raakvlakken met wat ik hier doe, namelijk: content creatie!

Lees verder

Een reactie plaatsen