Touchscreen marketing als beursstopper

Touchscreen marketing als beursstopper

20 november 2018

Hoe zorg je dat mensen je beurs niet voorbijlopen? Een van de manieren is door touchscreen marketing in te zetten. Een mooi voorbeeld hiervan is de aanpak van Mora op Horecava vorig jaar.

Digitaal slotmachine

Mora introduceerde een nieuw product. Op de stand stond een digitale slotmachine op een touchscreen. Bezoekers konden door te spelen prijzen winnen. Zo’n spel trekt niet alleen bezoekers aan, mensen blijven ook langer hangen op de stand. Een andere belangrijke bijkomstigheid is dat je data verzamelt van de bezoekers. Om mee te doen moesten ze een e-mailadres invullen. Naderhand kun je dat gebruiken voor een follow up.

Touchscreen marketing als beursstopper

Het bedrijf hierachter, Touchscreen Marketing, helpt met het bedenken van de actie en de uitvoering. Wil jij ook een mini-game op een beurs inzetten? Kijk voor meer informatie op touchscreen-marketing.com.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

LED-maskers

Met deze LED-maskers steel je de show

Deze LED-maskers geven een prachtige lichtshow en reageren op geluid. Ideaal voor een spectaculaire opening van een evenement.

Lees verder
Postermuur

Handige oplossing op beurzen: een postermuur

Gespot op EventSummit: een postermuur waar standhouders hun flyers, posters en acties op kwijt kunnen.

Lees verder
Aantal zitplaatsen evenement

Waarom minder stoelen beter werkt

Veel eventplanners zetten liever teveel dan te weinig stoelen in een congreszaal. Het heeft een aantal voordelen om toch wat minder stoelen neer te zetten.

Lees verder

Een reactie plaatsen