Zeg het met flessenpost

9 februari 2017

Een originele uitnodiging in de vorm van flessenpost. Een tikkeltje geheimzinnig, ludiek en ook zeker bijzonder. Nog leuker bij een evenement of feest met een water gerelateerd thema. 

Een volle zaal begint bij de uitnodiging. Een platte mail op zichzelf is vaak niet wervend genoeg om daadwerkelijk personen te bewegen naar die felbegeerde call-to-action. En dan moet je ook nog eens concurreren met de delete knop. Tijd om hier verandering in te brengen.

Uitnodiging per fles maakt nieuwsgierig

Flessenpost ouderwets? Eerder retro en iets wat elke type bezoeker nieuwsgierig maakt. Kleinschalig voor een exclusief zeil evenement of groots bij een maritieme beurs. Laat deze post aanspoelen op de deurmat of op het bureau en zorg dat deze daar niet achterblijft. Laat bezoekers het flesje meenemen naar het evenement als toegangsbewijs of zorg voor een unieke code die ingevoerd moet worden op de website van de beurs. Of stuur de flessenpost na het evenement, als bedankje. Hoe leuker de inhoud, hoe meer kans je hebt dat het flesje maanden later nog in het zicht staat. Met jouw merk erop!

Stel jouw eigen flessenpost samen via flessenpost.nl of locomail.nl. Liever een merkactivatie op het evenement zelf? Kijk dan eens bij ro-enzo.com.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

Een robot als barman

Ook de evenementenbranche ontkomt niet aan robotisering. Zo kun je robots inzetten om drankjes te mixen en te serveren. 

Lees verder
event app

5 redenen waarom weinig bezoekers de event app gebruiken

Heb je zo je best gedaan en zitten zwoegen op de event app op tijd af te krijgen, gebruiken mensen het niet. Dit zijn 5 redenen waarom mensen afhaken. Dan kun je er rekening mee houden voor een volgende keer.

Lees verder

Drone races op je evenement: hoe zet je dit in?

Een drone race inzetten op je evenement zorgt waarschijnlijk voor veel reuring. Maar hoe kun je dit inzetten en waar moet je op letten?

Lees verder

Een reactie plaatsen