Zeg het met flessenpost

9 februari 2017

Een originele uitnodiging in de vorm van flessenpost. Een tikkeltje geheimzinnig, ludiek en ook zeker bijzonder. Nog leuker bij een evenement of feest met een water gerelateerd thema. 

Een volle zaal begint bij de uitnodiging. Een platte mail op zichzelf is vaak niet wervend genoeg om daadwerkelijk personen te bewegen naar die felbegeerde call-to-action. En dan moet je ook nog eens concurreren met de delete knop. Tijd om hier verandering in te brengen.

Uitnodiging per fles maakt nieuwsgierig

Flessenpost ouderwets? Eerder retro en iets wat elke type bezoeker nieuwsgierig maakt. Kleinschalig voor een exclusief zeil evenement of groots bij een maritieme beurs. Laat deze post aanspoelen op de deurmat of op het bureau en zorg dat deze daar niet achterblijft. Laat bezoekers het flesje meenemen naar het evenement als toegangsbewijs of zorg voor een unieke code die ingevoerd moet worden op de website van de beurs. Of stuur de flessenpost na het evenement, als bedankje. Hoe leuker de inhoud, hoe meer kans je hebt dat het flesje maanden later nog in het zicht staat. Met jouw merk erop!

Stel jouw eigen flessenpost samen via flessenpost.nl of locomail.nl. Liever een merkactivatie op het evenement zelf? Kijk dan eens bij ro-enzo.com.

Inspireer anderen en deel dit idee

Share on twitter
Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Misschien vind je dit ook interessant

TryLikes op Opening Minds

Toffe goodies gespot bij Opening Minds

Onlangs bezocht ik het evenement Opening Minds. Ik schreef over de tips die ik daar hoorde. Maar ik kwam er onverwachts ook hele leuke goodies tegen. Daarom een extra blog!

Lees verder

Win een selfie-beeldje van Momentize

Een paar maanden geleden verscheen er een nieuw bedrijf (Momentize) dat 3D-geprinte selfie poppetjes maakt, oftwel een Shapie. Ik heb leuk nieuws: je kunt er een winnen!

Lees verder
brein

15 tips om je bezoekers te beïnvloeden en te activeren

Tijdens het evenement Opening Minds kregen we veel tips over neuromarketing en hoe je mensen positief kunt beïnvloeden op je evenement. We delen 15 tips!

Lees verder

Een reactie plaatsen